20 gezonde snacks voor kinderen, Studenten, Thuis, of Werk

Door

juni 1, 2014GezondheidGeen Reacties

Dus hier is het probleem: we willen allemaal om gezond te eten, maar soms is het gewoon onmogelijk om thuis elke dag eten te koken. Dit kan zijn omdat:

  • Je bent op de universiteit of hoge school en u niet beschikt over een keuken om in te koken, en je ofwel geen koelkast of een zeer kleine koelkast
  • Je bent een drukke professional, uw koelkast is leeg en u uw oven voor opslag
  • Je hebt altijd merkt dat je op de weg: u reist op vliegtuigen vaak of gewoon nooit thuis
  • Je gewoon niet willen koken, maar je wilt nog steeds om gezond te eten
  • Je hebt kinderen en een full-time baan, maar wilt u toch uw gezin gezond opties geven

Ik heb in de meeste van deze situaties in het verleden!
Toen ik op de universiteit, heb ik nooit gekookt en het was echt moeilijk voor mij om uit te zoeken welke hapjes waren het gezondste om te eten.
En toen ik op reis als consultant post-college, was ik altijd in de weer en wilde niet om te overleven op het vliegtuig of luchthaven voedsel de hele tijd.
En ik weet zeker dat als ik kinderen heb, zal ik het veel te druk om elke maaltijd te koken, elke day.
For u allen die zich in vergelijkbare situaties, hier is een lijst van mijn top 20 gezonde snacks (waarvan er vele draagbaar en verpakt, maar toch alle-natuurlijke en vrij van conserveringsmiddelen). Ik heb ze onderverdeeld in twee groepen: de all-naturals, en de verpakte-food-sterren. Ik hoop dat je geniet van deze ideeën voor slimme tussendoortjes!

De All-Naturals

  • 1 & 2. Apples and Bananas – dit zijn beide super draagbaar fruit, niet gemakkelijk verloren gaan, en hebben 80 tot 100 calorieën en 3-5g vezels per (3g voor bananen, 4-5g voor appels)
  • 3. Appelmoes – een geweldige manier om je dagelijkse portie fruit te krijgen in een niet-bederfelijke manier. Enkel ben zeker om de ongezoete appelmoes te krijgen zonder extra toegevoegde suiker
  • 4. Wortel Sticks en Hummus – vezels van de wortelen + eiwit uit de hummus, en zolang je niet overboord te gaan met de hummus kunt u dit tot ongeveer 100-150 calorieën
  • 5. Kale Chips – waarschijnlijk een van de gezondste snacks die er zijn, en als je niet wilt dat je eigen te maken, Kaia Foods heeft een grote all-natuurlijke verpakte opties
  • 6. Rijstwafels met Almond Butter – probeer bruine rijst cakes, ze hebben 2g vezels en 60 calorieën per taart, met 1 eetlepel amandel boter dat is een 160 calorie snack!
  • 7. 0% Griekse Yoghurt (zoals van Chobani) overgoten met honing en noten of granen – een container van Griekse yoghurt is 80-90 calorieën en heeft 14g eiwit. Voeg 1 eetlepel honing en een handvol graan of noten, en je op zoek bent naar een 200 tot 250 calorieën voeding verpakt snack.
  • 8. Noten! 1/4 kop van noten heeft ongeveer 140 calorieën en is een goede bron van vezels en eiwitten. Walnoten zijn mijn favoriet.
  • 9. Gekiemde tarwe brood met 1 eetlepel amandel boter en gesneden bananen (optioneel) – Over een 250 calorie snack afhankelijk van of u toevoegt banaan of niet. En het is een gezonde draai aan het oude pb & j!

Nu, op de verpakte-Food-Stars

  • 10 & 11. Originele Papegaaiduikers en Kashi Heart to Heart – twee van mijn favoriete granen; 3/4 kop van elk geeft je een 120 calorie snack met 5-6g vezels en enige 5-6g suiker
  • 12. Houdbaar Soepen – een geweldige manier om je portie groenten te krijgen, en ze eeuwig ongeopend. Zodra u ze opent, je hoeft alleen maar om ze te gebruiken binnen 10 dagen die volkomen uitvoerbaar, en ze zijn heerlijk. Mijn favorieten zijn degenen van Trader Joe’s: Tomaat en geroosterde rode paprika, wortel Gember, en Butternut Squash
  • 13. Snapea Chips – 22 stukken zijn slechts 150 calorieën, en zorgen voor 5g proteïne en 2g vezels
  • 14. PopChips – Een uitstekend alternatief voor chips, met de helft van het vet en slechts 120 calorieën voor 23 chips
  • 15. The Good Bean kikkererwten Snacks – Deze kikkererwten pak een voedings-punch! 1/2 een pakket heeft slechts 140 calorieën, maar biedt 6g vezels en 7g eiwit. En ze zijn heerlijk!
  • 16. Gebakken Tofu van Trader Joe’s – The teriyaki smaak is mijn favoriet, en dit tofu heeft een grote textuur en kan direct worden gegeten uit de verpakking.
  • 17 & 18. Lara Bars en CORE Foods Bars – Beide eiwit bars zijn gemaakt met alle natuurlijke ingrediënten, zijn zeer lekker en laag in toegevoegde suikers. Lara bars maken een grote snack of dessert vervanger, terwijl CORE Foods fungeren meer als vervanging van een maaltijd (ze houden je volledige voor 4 uur, hebben 350 tot 390 calorieën, 2-4g saffraan en tot 18g eiwit).
  • 19. Masala Linzen Dip van Trader Joe’s – Een goede vervanging voor hummus als je wilt om dingen te veranderen up. Eet het met 1 volkoren pita voor een 200 calorie snack.
  • 20. Ginger Chews – Een uitstekend alternatief voor suikerhoudende snoep, zal 2 stuks loopt u slechts 40 calorieën en hebben slechts 5g suiker per stuk.

Leave a Reply

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten